Wednesday, January 9, 2008

Segalanya tentang kami


A & S Art Creative menyediakan perkhidmatan menggubah hantaran pertunangan dan perkahwinan untuk bakal-bakal pengantin. Kami amat berbesar hati sekiranya anda menggunakan khidmat sedia ada kami.

Kami beroperasi sepenuhnya di Johor Bahru.Buat masa ini tempahan hanya di sekitar Johor Bahru sahaja.Bagi kawasan luar, InsyaAllah kami akan beritahu kelak.Tempahan boleh dibuat melalui email ansartcreative@yahoo.com.my atau telefon 016-7893926 (AZAM),pihak kami akan mengadakan temujanji untuk perbincangan dan disusuli dengan gubahan hantaran yang dipersetujui.

Anda boleh memilih samada menggunakan sepenuhnya khidmat kami dari segi design dan barang hantaran seperti riben,kotak dan sebagainya,ataupun kami hanya mengambil upah menggubah dan barang-barang serta design terserah kepada anda.

Bagi anda yang ingin melihat hasil kerja kami,sila layari laman A & S Art Creative ini.Kami sertakan beberapa contoh hasil tangan kami untuk tatapan anda.

Segalanya terserah kepada anda.Kami di A & S Art Creative akan memberikan kepuasan dalam hasil seni kami.Harga boleh dirunding.Segala khidmat nasihat adalah percuma.

Anda dialu-alukan untuk memberi komen samada mengenai hantaran ataupun laman ini.Segala komen akan diambil kira oleh pihak kami.Ucapan terima kasih kerana melayari blog ini.




"KEIKHLASAN ANDA KAMI SULAMKAN KE DALAM GUBAHAN HANTARAN YANG MENARIK"



Email:

Contact No:
016-7893926
(AZAM)

7 comments:

Anonymous said...

Tahniah..laman yang mudah dilawati.Gubahan yang menarik.InsyaAllah saya akan hubungi En.Azam.

Anonymous said...

tahniah ya.....oh...saya nak tempah hantaran untuk perkahwinan saya...11 dulang...saya nak guna sepenuhnya khidmat en.Azam....nanti kita akan berjumpa untuk bincang..huhuhuhuhu

Anonymous said...

Terima kasih Tengku Razlan dan Adinda.Tapi bleh berikan email ataupun no.telefon di email saya ansartcreative@yahoo.com.my untuk memudahkan perbincangan.Terima kasih.

Daripada:
A & S Art Creative

Anonymous said...

jikalau sy berada di mersing, bolehkah pihak anda membuat penghantaran ataupun sebaliknya?

tq..

Anonymous said...

hiasan yang unik..

klu sy nak kawen lg 1 sy akan menggunakan khidmat awak..

Anonymous said...

Terima Kasih kepada Duda Kaya & Kamal Attartuk di atas pertanyaan.

Duda Kaya-Sekiranya berada di Mersing,penghantaran boleh di buat ke sana tetapi kos penghantaran perlulah di tanggung oleh pihak Tuan.Kos penghantaran sebanyak RM 100.00.Sila hubingi Azam di 016-7893926 atau email ansartcreative@yahoo.com.my untuk perbincangan.

Kamal Attartuk-tiada masalah bagi pihak kami.Sila hubungi Azam di 016-7893926 atau email ansartcreative@yahoo.com.my untuk perbincangan.

Kepada semua yang ingin memberi komen atau pertanyaan sila tinggalkan email atau no.telefon anda di ansartcreative@yahoo.com.my bagi memudahkan pihak kami menghubungi anda kelak. Terima kasih yang tidak terhingga kepada semua yang memberi komen dan pertanyaan kepada kami.

A & S Art Creative

Anonymous said...

Tahniah kepada Azam. Semuga bisnes ini berkembang dan mendapat sambutan ramai. Yang penting usaha yang gigih.